Konsultasjon

Info-pasienter1

30.03.20  VIKTIG OPPLYSNING VEDRØRENDE KORONA!

På bakgrunn av koronavirus-utbruddet ønsker vi å redusere risiko for smitte til besøkende og ansatte ved Sentrum legekontor. Vi ber derfor om at du ikke møter direkte på legekontoret dersom du har symptomer på luftveisinfeksjon/forkjølelse (hoste, nysing, sår hals, feber, snørring), men heller tar kontakt over e-konsultasjon eller telefon først. I de fleste tilfeller kan vi løse problemstillingen din over e-konsultasjon eller telefon, eller utsette timen til du har blitt frisk. Vi har pga dette, IKKE selvbetjening på timebestilling, men bare ring oss for avtale.

Ved behov for AKUTT HELSEHJELP, ringer du 113.

Hvis du ikke trenger helsehjelp, men har behov for coronatesting, kan du ringe   Tromsø kommunes  CORONATELEFON   tlf 46907899.

Info om retningslinjer for testing finner du her:

https://www.fhi.no/nettpub/coronavirus/helsepersonell/testing-og-diagnostikk-for-nytt-koronavirus-coronavirus/

Generell råd om koronavirus finner du på: https://helsenorge.no/koronavirus

VIKTIG INFO 23.03.20:   Vi har endre vår elektroniske portal til Helsenorge.no, slik at det vil se anneledes ut inne i portalen. Bare trykk på selvbetjening som før, og logg deg inn på Helsenorge.no.

Du kan og laste ned HelseNorges app, via Appstore eller GoooglePlay

På grunn av coronasituasjonen, har vi IKKE selvbetjening på timebestilling, men bare ring oss for avtale.

Konsultasjoner foregår kun etter timebestilling på telefon eller via e-portal. Tjenester via eportalen blir fakturert etter takstsystemet, og utsendt via faktureringsfirma Melin Medical. Hjemmebesøk foregår kun etter avtale.
 Pasienter som uteblir til time uten å ha gitt beskjed senest arbeidsdagen før, må betale for timen.

Ved behov for akutt nødhjelp RING 113.

24.11.17: Vi bytter BETALINGSTERMINAL hos oss, og på den nye terminalen blir det IKKE MULIGHET FOR KONTANT BETALING. Dette er gjeldende fra idag. Gyldig betalingsmåte blir bankkort eller at man kan ta ut faktura på terminalen. Faktura genererer et gebyr fra Melin Medical faktureringsfirma.

01.03.18: Alle legene har nå avsluttet sine telefontreffetider. Det er derfor ikke mulig å ringe til legene. Vi anbefaler at det bestilles legetimer, eller at våre elektronisk tjenester benyttes. Logg inn via Selvbetjening.

11.01.21: PERMISJON:

Lege Connie Jensen tar permisjon fra sin stilling som fastlege fra 18.01.21 til 01.11.21. Hennes vikar blir lege Tonje Nicolaisen Skjellstad. Det vil bli mulighet for å bestille legetime elektronisk på hennes timebok i dette tidsrommet.